در حیرت

امروز بعد از مدت ها بالاخره سری زدم به ابزار مهاجرت بلاگ و دیدم امکان مهاجرت از بلاگفا فراهم شده است. با خوشحالی دست به کار شدم و مراحل انتقال رو انجام دادم. حالا دیگر تمام پست های «در حیرت» در بلاگ ثبت شده است. در این انتقال متاسفانه نظرات پست های اخیر نیامده است و مطالب هم بدون هیچ برچسبی هستند. با این حال اکنون دیگر خیالم راحت است که بلاگفا مطالب و پست هایی که در طی چند سال نوشته ام در چنگ خود ندارد و با این حربه نمی تواند مرا وادار به استفاده از خدماتش کند.

متاسفانه بلاگفا یکی از نمادهای فرصت سوزی و شکست خدمات اینترنتی در ایران است. سرویسی که زمانی بدون رقیب بود اکنون آنقدر مدیریت ناکارآمد و کوته بینی دارد که روز به روز تعداد بیشتری از مشتریان خود را از دست می دهد و سعی می کند با روش های ناجوانمردانه و غیر اخلاقی کارهای خود را پیش ببرد. واقعا برای چنین مدیریتی باید افسوس خورد و سعی کرد تا حد ممکن از مواجهه با خدمات شان دوری جست.

حالا دیگر همه پست های در حیرت این جاست و می توانم با انگیزه و امید بیشتری دوباره بنویسم. کم کم دارم به این می رسم که وبلاگ را به اسم خود بنویسم و آن را جزئی از سابقه رسمی خود قلمداد کنم. تنها مانع برای انجام چنین کاری ترس از حضور دلواپسان و تنگ نظران و ایجاد مشکل از جانب آنان خواهد بود.

با این حال، فعلا تصمیم دارم دوباره نوشتن را از سر بگیرم و این بار با رویکرد متفاوتی بنویسم. منظورم از رویکرد متفاوت این است که فقط از ضعف ها و معایب جاری ننویسم و به همان نسبت هم که بدی ها را می بینم خوبی ها وامیدواری هایی را هم که جای تحسین دارد بیان کنم. درباره این رویکرد بعدا بیشتر خواهم نوشت.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی